15 Ağustos 2008 Cuma

bugün 15 ağustos 2008

Evet, bugün 15 ağustos 2008, ben istanbulda yaşıyorum ve sultanahmette çalışıyorum.. bir büyük adam geldi diye bize yapılanlara bakıyorum... sanki o insan da biz değiliz, ya da bu şehrin bu belediyenin asıl amacı şehir sakinlerine hizmet vermek, rahatlarını güvenliklerini sağlamak değil de, ağırlama komitesi oluşturmak.. kimi pohpohlamak istiyorlarsa, o sıra devrin adamı kim ise ona şakşakçılık yapmak.. yollar kapanıyor, bir adam için, camiler kapanıyor o adam VIP ibadet yapabilsin diye.. bakıyorum etrafa; her yer polis, maaşları benim cebimden çıkan memurlar, bana değil başkasına hizmet edip beni itip kakıyorlar... İşime çevre yolundan taxiyle geliyorum, gereksiz bir sürü para ödememe rağmen işyerimin önünde bile inemiyorum taxiden, kocaman bir çekici aracını bir sokağa diklemesine park etmişler, iki tarafından geçerken de neredeyse polis kimlik soracak.. Doğup büyüdüğüm, 7 sülalemin doğup büyüdüğü şehir de sokakta yürüyemiyorum. Saygı değer konuk ise, 'istanbullunun haline çok üzüldüm, ben kendi şehrimde yolları kapatmazdım' diyor.. Dalga geçer gibi.. halbuki biz sırf yolları değil, müzeleri, camileri kapatıyoruz.. ne olucak, bedava petrolmü alıcaz, cahil cesaretiyle nükleer planamı dahil olucaz? Ne yapıyoruz biz? Bir İstanbullu olarak kızdım bugün... çok kızdım...

Hiç yorum yok: